Az FC Barcelona hivatalos weboldalán jelentette be, hogy a 2019/20-as idényt megelőző előszezonban ezúttal Ázsiába utazik a csapat, pontosabban Japánba és Kínába. Az elmúlt két szezonban Amerikába látogatott a katalán klub.
A nagy klubok ma már komoly pénzeket szakítanak le egy ilyen nyári turné után, ahol a külföldi szurkolóiknak is kedveskednek a csapatok. A Barcelona rendkívül népszerű Ázsiában, népszerűbb, mint bárhol máshol a világon, ennek is köszönhető, hogy a klub a következő nyáron Ázsia felé veszi az irányt.
Emellett több ázsiai partnerrel is rendelkezik a klub, köztük a Konami, az Oppo, illetve a Milo. A főmezszponzor is ázsiai, hiszen a katalán klub mezének elején a japán, Rakuten cég logója díszeleg. Kijelenthető tehát, hogy a Barça ezer szállal kötődik Ázsiához.
Hogy a csapat pontosan mikor is indul majd útnak jövő nyáron, azt egyelőre még nem közölte a klub.
Barça will visit China and Japan following two consecutive years of trips to the United States.
Further details on the way, so keep a look out! 👍https://t.co/z870md2LeO
— FC Barcelona (@FCBarcelona) 2018. október 16.